جمعه ۳۰ شهریور ۰۳

آموزش گلت ريش بلند

خدمات آرايشگاه آنلاين و حيوانات خانگي و ماساژ

آموزش گلت ريش بلند

۴۸ بازديد

داشتن ريش بلند و صاف شايد آرزوي بسياري از جوانان باشد. امروزه در دنياي مدلينگ شاهد مدل هاي مختلفي از ريش هستيم كه انصافا برخي از اين مدل ها بر جذابيت چهره مردانه مي افزايند. البته بايد به اين نكته هم اشاره كنيم كه ريش بلند نياز به مراقبت بيشتري دارد. حتي افرادي كه موهاي مجعد دارند نيز مي توانند با كمك «ژل ريش» ريش صاف و بلندي داشته باشند. جالب است بدانيد كه ژلات يكي از برندهاي معروف توليد كننده اين ماده شيميايي است كه به تدريج براي صاف كردن موها استفاده مي شود. در اين مطلب قصد داريم قدم به قدم ريش بلند را توضيح دهيم.

بيشتر بخوانيد: بهترين آرايشگاه مردانه در كرج

بهترين راه براي صاف كردن مو

 

اگر از آن دسته افرادي هستيد كه براي صاف كردن موهاي خود دائماً با سشوار و اتو سر و كار داريد. از خواندن اين مقاله تا انتها دريغ نكنيد. روشي كه امروزه براي صاف كردن مو در اكثر آرايشگاه ها استفاده مي شود صاف كردن مو است. در واقع صاف كردن مو با استفاده از ژل يك راه حل طولاني مدت براي صاف نگه داشتن مو است.

 

مزيت اين روش اين است كه مو بدون نياز به استفاده از ابزارهاي حرارتي براي مدت طولاني تري صاف مي ماند. فر كردن مو هم براي موهاي سر و هم براي موهاي صورت (ريش) قابل انجام است. هر چه مدل مو بهتر انجام شود؛ ماندگاري بيشتري دارد.

 

مراحل گلت ريش بلند

 

اگرچه ريش بلند و مجعد مي تواند براي خيلي ها جذاب باشد. اما روش نگهداري سخت تري دارد. روش هاي زيادي وجود دارد كه به وسيله آنها مي توانيد ريش هاي مجعد و مجعد را به ريش هاي كاملا صاف تبديل كنيد. از انواع ژل ها و محصولات نرم كننده گرفته تا روش هاي پيشرفته تري مانند ژلاتين.

معمولا راه حل هاي اساسي براي صاف كردن موهاي كاملا مجعد جواب نمي دهد. فر كردن مو يكي از بهترين راه ها براي صاف كردن مو است.

مراحل ريش بلند به شرح زير است:

 

مرحله اول: شستن مو

 

در مرحله اول بايد موهاي خود را با مواد شوينده مناسب بشوييد و سپس با يك حوله تميز خشك كنيد. در اين مرحله بايد تا جايي كه مي توانيد آب را فشار دهيد تا موها رطوبت كمي داشته باشند. پس از آن، موهاي خود را به آرامي برس بزنيد تا تمام گره ها و برآمدگي ها از بين برود.

 

مرحله دوم: تقسيم بندي

 

اگر ريش خيلي بلند است بايد تقسيم شود. براي اين كار موهاي خود را به 3-4 قسمت تقسيم كرده و با گيره آن را محكم نگه داريد. براي سهولت كار مي توانيد ابتدا موها را از وسط به دو قسمت و هر قسمت را به دو قسمت ديگر تقسيم كنيد. مهم نيست كه چند لايه را جدا مي كنيد. اگر كمتر باشد، توالت تميزتري خواهيد داشت.

 

مرحله سوم: زدن كرم به مو

بهتر است به آرايشگاه هاي معتبر مراجعه كنيد. در اين صورت مي توانيد از كيفيت مواد اوليه مصرفي مطمئن باشيد. كرمي كه براي ريش بلند خود استفاده مي كنيد؛ بايد از كيفيت خوبي برخوردار باشد. براي اين كار مقدار كمي از خامه را در دست بريزيد و در كف دست پخش كنيد. براي اين كار از نقاط نزديك به سر شروع كنيد و كرم را تا انتهاي موها پخش كنيد.

 

مرحله 4: برس زدن مو

 

موهاي خود را به آرامي برس بزنيد. اين باعث مي شود كرم به طور يكنواخت روي موهاي شما پخش شود. بعد از 20 دقيقه دو بار لايه به لايه موها را بماليد و مرحله قبل را تكرار كنيد. بسته به استحكام و نوع مو اين كار را به مدت 5 تا 10 دقيقه ادامه دهيد. پس از آن موهاي خود را با آب ولرم بشوييد. سعي كنيد تمام مواد را از روي موها پاك كنيد. در غير اين صورت موها پس از صاف شدن مي شكند.

 

مرحله پنجم: خشك كردن مو

 

در آخرين مرحله ريش بلند بايد با حوله تا حد امكان رطوبت مو را بگيريد. سپس از خنثي كننده استفاده كنيد. اين كار را با اسفنج انجام دهيد. بعد از 5 دقيقه موها را با دقت آبكشي كرده و سپس با حرارت ملايم خشك كنيد.

 

نكات مهمي كه بايد در مورد صاف كردن ريش خود با ژلاتين بدانيد

 

– پس از اتمام صاف كردن موها با استفاده از اتو مو، بهتر است قبل از دوش گرفتن، روغن زيتون، روغن كنجد يا روغن بادام را به موهاي خود بماليد و اجازه دهيد حداقل نيم ساعت روي موهايتان بماند و سپس دوش بگيريد.

- مدت زماني كه مواد شيميايي صاف كننده روي مو باقي مي مانند مهم است. اگر اين زمان كوتاه باشد، نتيجه مطلوب حاصل نمي شود و اگر اين زمان طولاني باشد يا مواد استفاده شده بي كيفيت باشد، پوست و مو آسيب مي بيند.

– سعي كنيد بعد از گذاشتن ريش بلند از محصولات حاوي فرمالدئيد استفاده نكنيد.

- ترجيحاً صاف كردن مو با استفاده از اتو مو را به يك متخصص در اين زمينه بسپاريد.

- طلاكاري نبايد در كمتر از 8 هفته انجام شود. زيرا باعث ريزش شديد مو مي شود و آسيب جدي به مو وارد مي كند.

- بعد از اينكه موهاي خود را با استفاده از اتو مو صاف كرديد، مي توانيد از بوتاكس مو براي تقويت موهاي خود استفاده كنيد.

 

هزينه گلت ريش بلند چقدر است؟

 

هزينه صاف كردن مو با استفاده از ژل با توجه به عوامل مختلفي تعيين مي شود. به طور كلي قيمت صاف كننده، دستمزد آرايشگاه و برند محصولات مورد استفاده براي ريش بلند در تعيين قيمت نهايي دخيل است.

در اين مطلب با روش ريش بلند آشنا شديد. براي اينكه ژل مو دوام بيشتري داشته باشد، بايد از آن مراقبت كنيد. در اين صورت مي توانيد براي مدتي نسبتا طولاني ريش صاف و بلند داشته باشيد. ريش بلند نياز به تجربه و مهارت دارد. بر اين اساس پيشنهاد مي شود به يك آرايشگاه مجهز و حرفه اي براي مو يا ريش مراجعه كنيد.

آرايشگاه تيپ چين با كادري متخصص و مجرب مي تواند انواع خدمات كوتاهي و آرايش موي مردانه را ارائه دهد. خدماتي مانند كوتاه كردن مو، رفع موهاي زائد صورت، آرايش صورت داماد، ماساژ، پاكسازي پوست، كوتاه كردن موهاي حيوانات خانگي و اصلاح سگ در منزل و غيره.

شما مشتريان گرامي مي توانيد با استفاده از وب سايت يا اپليكيشن تيپ چين، نوبت خود را رزرو كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.