جمعه ۳۰ شهریور ۰۳

آموزش روش هاي مختلف فر كردن موي مردانه

خدمات آرايشگاه آنلاين و حيوانات خانگي و ماساژ

آموزش روش هاي مختلف فر كردن موي مردانه

۵۰ بازديد

فر كردن مو يكي از بهترين راه ها براي تغيير ظاهر افراد است. به همين دليل در سال هاي اخير بسياري از مردان به فكر فر كردن موهاي خود افتاده اند. از آنجايي كه مردان معمولا موهاي كوتاه دارند. فر كردن موهاي مردان ممكن است به دقت و تخصص بيشتري نياز داشته باشد. اما فر كردن موهاي مردانه روش هاي مختلفي دارد كه در اين مقاله قصد داريم به توضيح آنها بپردازيم.

 

روش هاي فر كردن موي مردانه

 

فر كردن مو نيز مانند ساير خدمات سلماني مردانه، تكنيك هاي خاص خود را دارد. ابزارهاي مختلفي وجود دارد كه مي تواند به فر كردن موهاي مردانه كمك كند. البته تنها با استفاده از اين دستگاه ها نمي توانيد فر عالي و بي نقصي داشته باشيد. تجربه و مهارت لازم براي فر كردن مو چيزي است كه نمي توان آن را ناديده گرفت.

بدانيد كه قرار نيست براي فر كردن موهايتان سراغ وسايل گرمايي گران قيمت برويد. حتي با ابزارهاي ساده و در دسترس هم مي توانيد اين كار را به راحتي انجام دهيد و از نتيجه شگفت زده شويد.

برخي از روش هاي فر كردن موي مردان عبارتند از:

 

فر كردن مو با فويل آلومينيومي

 

براي اين كار بايد موها را به قسمت هاي كوچكتر تقسيم كنيد. بعد از اينكه اين كار را با دقت انجام داديد؛ موها را كمي مرطوب كنيد و موهاي مرطوب شده را با انگشتان خود شكل دهيد. حالا دور موها فويل بپيچيد. در اين زمان مي توانيد موها را با استفاده از اتو مو گرم كنيد و البته براي اينكه نتيجه بهتري بگيريد بهتر است براي هر قسمت از مو به مدت 5 دقيقه اين كار را انجام دهيد. در نهايت فويل را از روي موها جدا كنيد.

 

فر كردن مو با استفاده از بابليس

 

براي اين كار ابتدا موها را شانه كرده و به چهار قسمت تقسيم كنيد. وقتي مطمئن شديد كه بابليس به اندازه كافي گرم شده است، نوك موها را با آب اسپري كرده و به آرامي به سمت بالا بكشيد. قبل از انجام اين كار بهتر است از تثبيت كننده هاي مو استفاده كنيد. در اين صورت موهاي مجعد به راحتي به حالت قبل باز نمي گردند. مجدداً از همان جهتي كه دور بيبيليس پيچيديد، موها را مرحله به مرحله باز كنيد. بهترين زمان براي نگه داشتن بابليس روي مو 7 ثانيه است.

 

فر كردن مو با استفاده از سشوار

 

براي اين كار بهتر است از يك سشوار مرغوب استفاده كنيد تا بتوانيد فرهاي زيبا و بي نقصي داشته باشيد. براي شروع بايد سشوار را روي موها بگذاريد و حركت دهيد. هنگام گرم كردن قسمت هاي مختلف مو؛ از دست ديگر خود براي فر كردن موهاي خود استفاده كنيد. به اين ترتيب قسمت هايي از مو كه گرما را در دستان شما مي بيند، مچاله و رها كنيد.

اگر هنگام كار از اسپري نمك استفاده مي كنيد. در فر شدن موها تاثير بهتري خواهد داشت. در نهايت براي تقويت بافت مو و تثبيت فرهاي مو تا حد زيادي روي موها اسپري نمك بزنيد.

فر كردن مو با استفاده از بيگودي

فر كردن مو يكي از قديمي ترين و رايج ترين روش هاي فر كردن مو است كه در بين خانم ها طرفداران زيادي دارد. البته مي توان از اين روش براي موهاي كوتاه مردانه نيز استفاده كرد كه بر اساس سليقه فردي هر فرد مي توان از بيگودي هاي سايز كوچك، بزرگ يا متوسط ​​استفاده كرد.

فر كردن مو با استفاده از فر مو؛ بايد موها را دور بيگودي بپيچيد. براي گرفتن نتيجه بهتر؛ بهتر است قبل از شروع كار، موها را كمي شانه كنيد.

 

فر كردن مو با استفاده از جوراب

 

شايد براي شما تعجب آور باشد اما اين روش يكي از ارزان ترين و آسان ترين روش هاي فر كردن موهاي مردانه است. براي اين كار بايد جوراب را دور انگشتان خود بپيچيد و سپس حلقه را دور تمام موهاي خشك و تميز بپيچيد. سپس موهاي بيرون آمده از جوراب را با كمي آب مرطوب كنيد.

البته توجه داشته باشيد كه رطوبت مو بايد به حدي باشد كه در عرض چند ساعت كاملا خشك شود. اين كار حداقل به 6 تا 7 ساعت زمان نياز دارد. پس اگر براي فر كردن موهايتان عجله داريد؛ استفاده از جوراب روش خوبي در نظر گرفته نمي شود.

 

فر كردن مو با استفاده از مداد

 

اين روش نيز مانند روش قبلي كمي زمان بر است. البته به دليل سادگي آن; باعث مي شود بسياري از افراد از اين روش براي فر كردن موهاي خود استفاده كنند. براي اين كار بايد يك دسته از موها را دور يك مداد بپيچيد و سپس يك ورق فويل روي آن ها قرار دهيد. حالا اتو مو را از ريشه مو تا انتها بكشيد و در نهايت فويل را برداريد و مداد را بيرون بياوريد. در اين زمان به وضوح مي توان ديد كه موها چقدر زيبا فر شده اند. اين مراحل را براي تمام قسمت هاي مو انجام دهيد تا موهايي كاملا مجعد و زيبا داشته باشيد.

 

مطالب پيشنهادي: با كليه خدمات حيوانات خانگي آرايشگاه آنلاين تيپ چين آشنا شويد

 

نكات مهمي كه براي فر كردن موها بايد بدانيد

 

- اگر از اسپري هاي نمك يا محصولات تثبيت كننده مو استفاده كنيد، فرهاي بادوام تري خواهيد داشت. بنابراين بهتر است حداقل يكي از اين محصولات با برند معتبر موجود باشد.

- حتماً قبل از فر كردن موها را بشوييد. موهاي تميز و مرطوب تاثير زيادي در دستيابي به نتايج بهتر خواهد داشت. زيرا حالت دادن به موهاي تميز و مرطوب راحت تر است. براي اين منظور از شامپوي مناسب براي نوع مو به همراه نرم كننده مرغوب استفاده كنيد.

- اگر قرار است موهاي خود را در فواصل كوتاه فر كنيد; بهتر است از اسپري هاي محافظ مو در برابر حرارت استفاده كنيد. در اين صورت مطمئن خواهيد بود كه موهايتان از آسيب حرارتي ناشي از وسايل فر كننده مانند اتو مو، اتو مو و سشوار محافظت مي شود. اسپري محافظ مو به عنوان يك مانع بين حرارت و مو عمل مي كند. بنابراين باعث مي شود موها به حداقل برسد.

- قبل از اينكه موهاي خود را فر كنيد، سعي كنيد. تجهيزات و لوازم مورد نياز و مورد نياز را در دسترس خود قرار دهيد.

- فر كردن موها به صبر و زمان نياز دارد. پس فقط زماني به سراغش برويد كه زمان كافي براي اين كار داريد. البته با استفاده از ابزارهاي حرارتي مي توانيد موهاي خود را سريعتر فر كنيد.

خريد ست كامل كيف و لوازم پيرايش مردانه در تيپ چين

در اين مقاله با روش ها و اصول فر كردن موهاي مردانه آشنا شديد اما اگر اين كار براي شما سخت است مي توانيد آن را به آرايشگران حرفه اي بسپاريد. آرايشگاه تيپ چين با كادري متخصص و حرفه اي قادر به انجام انواع آرايش مو براي شما مشتريان عزيز مي باشد. در ضمن در اين آرايشگاه تخصصي مي توان اصلاح و كوتاهي مو، رفع موهاي زائد صورت مردانه، آرايش صورت داماد، ماساژ پوست، پاكسازي پوست و ... را انجام داد.

شما مشتريان عزيز مي توانيد از طريق سايت يا اپليكيشن تيپ چين از قبل وقت رزرو كنيد. از خدمات بي نظير و با كيفيت اين سالن تخصصي استفاده كنيد

 

بيشتر بخوانيد: كليه خدمات ماساژ، ماساژ درماني در آرايشگاه آنلاين تيپ چين

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.