جمعه ۳۰ شهریور ۰۳

بهترين آرايشگاه مردانه – آرايشگاه آنلاين

خدمات آرايشگاه آنلاين و حيوانات خانگي و ماساژ

بهترين آرايشگاه مردانه – آرايشگاه آنلاين

۲۹ بازديد

 آرايشگاه از آن مكان هايي است كه همه ما حداقل چند بار در سال، به آن مراجعه مي كنيم. خدماتي كه امروزه در آرايشگاه ها عرضه مي گردد بسيار متنوع مي باشد. شايد تصور كنيد تنها آرايشگاه هاي زنانه هستند كه خدمات متنوعي مثل كاشت ناخن، ماساژ بدن و... دارند. احتمالاً در گذشته اين چنين بوده است اما امروزه آرايشگاه هاي مردانه هم چيزي كم از سالن هاي آرايشي زنانه ندارند. به طوري كه انواع خدمات مثل كوتاهي مو، ماساژ صورت و بدن، گريم صورت براي مراسمات خاص، ميكرواسكالپ، كراتينه و رنگ مو و... انجام مي شود.

اين خدمات معمولاً در اكثر آرايشگاه ها ارائه مي شود اما موضوعي كه اهميت دارد اين است كه بتوانيد آرايشگاهي پيدا كنيد كه كادر مجرب و حرفه اي داشته باشد تا بتواند تمامي اين خدمات را با بهترين متريال و كيفيت بالا، به شما ارائه دهد.

آرايشگاه تيپ چين به عنوان يكي از بهترين آرايشگاه هاي مردانه در كرج آماده است تا هر گونه خدمات مربوط به اصلاح صورت، كوتاهي مو و... را به شما مشتريان عزيز، ارائه دهد. شما مي توانيد حتي خدمات ماساژ و يا خدمات مربوط به حيوانات خانگي مثل كوتاهي موي سگ و گربه را هم از اين آرايشگاه حرفه ‌اي، درخواست كنيد. اما چه دليلي وجود دارد كه تيپ چين را به عنوان آرايشگاه هميشگي خود انتخاب كنيد؟!

دلايل زيادي براي اين كار وجود دارد. تيپ چين يك آرايشگاه ارزان و مقرون به صرفه است و اين خود مي‌ تواند دليل مهمي براي انتخاب آن باشد. علاوه بر اين، وب سايت تيپ چين داراي نماد اعتماد مي باشد. نماد اعتماد الكترونيكي تنها به وب سايت هاي خاصي تعلق مي گيرد و نشان از اعتبار آن مي باشد.

 

امكان دريافت خدمات در منزل 

 

اگر شما تمايل داشته باشيد خدمات مربوط به آرايش و پيرايش صورت و مو را در منزل خود دريافت كنيد؛ اين امكان به راحتي در آرايشگاه تيپ چين، فراهم شده است. جالب است بدانيد كه اين كار حتي بدون دريافت هزينه اياب و ذهاب، صورت مي گيرد. به اين صورت كه پس از درخواست شما و رزرو نوبت؛ آرايشگر به منزل شما، اعزام مي گردد‌.

به اين ترتيب شما در هر كجاي تهران كه باشيد؛ مي توانيد به راحتي از طريق سايت و يا اپليكيشن تيپ چين، درخواست آرايشگر بدهيد. اين موضوع مخصوصا براي افرادي كه با محدوديت زماني مواجه هستند و زمان زيادي براي رفتن به آرايشگاه ندارند، اهميت دارد.

آرايشگاه تيپ چين براي كودكان هم خدمات خاصي ارائه مي دهد. رفتن به آرايشگاه معمولاً براي كودكان كار خوشايندي نيست اما آرايشگاه تيپ چين به دليل داشتن آرايشگران حرفه اي و مجرب توانسته است موجبات رضايت كودكان و والدين را نسبت به ارائه خدمات باكيفيت خود، فراهم كند. به اين ترتيب شما مي توانيد بدون هيچ گونه نگراني كودك دلبند خود را به آرايشگران حرفه اي تيپ چين، بسپاريد.

اما بپردازيم به بخش جذاب خدمات تيپ چين يعني كوتاهي موي حيوانات خانگي.

شايد در گذشته تعداد كمي از خانواده ها اقدام به نگهداري از حيوان مي كردند، اما امروزه داشتن سگ و گربه به يك كار متداول تبديل شده است. حيوانات خانگي هم همانند انسان ها نياز به پيرايش و اصلاح مو دارند. اگر اين كار به صورت دوره اي انجام نشود، در نهايت ممكن است حيوان به انواع بيماري ها مبتلا گردد كه قطعاً درمان سخت تر و طولاني تري خواهد داشت.

آرايشگاه تيپ چين خدمات حيوانات خانگي را هم در مجموعه خود دارد. اين كار حتما مي بايست توسط آرايشگران آموزش ديده انجام شود، چرا كه اگر كار كوتاهي موي حيوان با خشونت انجام شود، حيوان از لحاظ رواني به شدت آسيب مي بيند و ممكن است تا مدت ها گوشه گير شود و يا حتي از انسان ها بترسد.

 

خدمات مربوط به گريم صورت

 

چنانچه مراسم خاصي پيش رو داشته باشيد هم مي توانيد روي تيپ چين، حساب كنيد. انواع خدمات گريم و متعادل سازي چهره و همچنين خدمات مربوط به آرايش داماد در اين آرايشگاه تخصصي، قابل انجام است. كراتينه و رنگ مو از خدماتي است كه حتما بايد با مواد اوليه باكيفيت، انجام شود. خوشبختانه آرايشگاه تيپ چين براي تمامي خدمات خود مثل رنگ مو از بهترين و باكيفيت ترين مواد اوليه موجود در بازار، استفاده مي كند.

 

انجام ماساژ صورت و بدن

 

همانطور كه گفتيم؛ يكي از مهمترين خدمات اين آرايشگاه انجام ماساژ است. ماساژ به خودي خود مي تواند خستگي و كسالت روزانه را برطرف كند. فوايد ماساژ درماني آنقدر زياد است كه اگر از چند مورد آن اطلاع پيدا كنيد، قطعاً نسبت به رزرو نوبت براي ماساژ ترغيب خواهيد شد.

كاهش سردرد و كاهش دردهاي ناشي از آرتروز، ايجاد احساس آرامش و ريلكسيشن بدن، افزايش جريان خون، رفع گرفتگي هاي عضلاني و... تنها برخي از فوايد بي نظير ماساژ درماني مي باشد. خيلي از افراد ترجيح مي دهند براي بهره مندي از اين فوايد، انجام ماساژ را به صورت دوره‌ اي و يا هفتگي انجام دهند. شما مي توانيد در آرايشگاه تيپ چين از خدمات ماساژ توسط متخصصين در منزل و محل مورد نظر خود، بهره گيريد. به طور كلي خدمات مربوط به ماساژ مي‌ تواند بين پنج دقيقه الي ۲ ساعت، به طول بيانجامد‌.

 

خدمات مربوط به مراقبت پوست

 

خدمات مربوط به پوست و زيبايي امروزه براي آقايان هم رواج پيدا كرده است. اين خدمات شامل پاكسازي صورت و يا پيلينگ پوست مي باشد. متخصصين مشغول در آرايشگاه تيپ چين اين كار را با استفاده از ماسك هاي خانگي و شيميايي به عنوان بهترين تميزكننده هاي پوست، انجام مي دهند.

مهم ترين فوايد پاكسازي پوست، شادابي و طراوت پوست است. اگر پاكسازي پوست را جزء روتين هاي مراقبت از پوست قرار دهيد؛ مي توانيد هميشه يك پوست شاداب و سالم، داشته باشيد. البته خدمات ديگري مثل بخور دادن پوست، تخليه جوش هاي سرسياه پوستي، استفاده از ماسك هاي لايه بردار و سفيدكننده و همچنين استفاده از كرم آبرسان هم براي تازگي و طراوت پوست در اين آرايشگاه، انجام مي شود.

در كنار پاكسازي پوست، از بين بردن موهاي زائد هم جزء خدماتي است كه آقايان مي توانند استفاده كنند.

 

پيرايش موي كودكان

 

اما در بين خدمات قابل ارائه؛ خدمات مربوط به آرايش و پيرايش كودكان هم وجود دارد. كودكان معمولا علاقه اي ندارند در محيط هاي آرايشگاهي كه مختص افراد بزرگسال است، حضور يابند. شما مي توانيد براي راحتي بيشتر فرزند دلبندتان از آرايشگرهاي حرفه اي تيپ چين بخواهيد كار كوتاهي موي كودكتان را در منزل و يا محل انتخابي شما، انجام دهد.

اين كار موجب مي شود ترس احتمالي كودك از بين برود و كودك از لحاظ رواني، آسيب نبيند. لازم به ذكر است كه آرايشگران تيپ چين در شرايط كنوني با رعايت كامل مسائل بهداشتي به منزل شما براي كوتاهي موي كودك، مراجعه مي ‌كنند. آرايشگران معمولا دستكش لاتكس، ماسك چهار لايه، شيلد و انواع ژل و مواد ضدعفوني كننده را به همراه دارند. پس خيالتان از اين بابت، راحت مي باشد.

 

ارتباط با تيپ‌ چين

 

شما مي توانيد از خدمات آرايشگاه آنلاين براي رزرو نوبت و ثبت سفارش، استفاده كنيد. البته امكان مراجعه حضوري هم وجود دارد. براي اين كار مي توانيد به آدرس تهران - شهران - - انتهاي نيايش - نبش بلوار كوهسار - ساختمان سبز - طبقه دوم - واحد ۷ ، مراجعه كنيد. همچنين مي توانيد از طريق شماره تماس هاي درج شده در وب سايت، نوبت خود را ثبت كنيد. خوشبختانه در اپليكيشن تيپ چين هم امكان رزرو نوبت و يا كنسلي نوبت، وجود دارد.

Tipchin.com

آرایشگاه‌های اختصاصی برای کودکان یک فضای دوست داشتنی و سرگرم‌کننده برای آرایش و مراقبت از ظاهر کودکان فراهم می‌کنند. این سالن‌ها با داشتن تیم متخصص در زمینه آرایش کودکان، اقدام به ارائه خدماتی با اهمیت به آنها می‌نمایند. از جمله خدمات معمولاً ارائه شده توسط این آرایشگاه‌ها می‌توان به آرایش مو و صورت، کات موی بازی، طراحی‌های موقت، و حتی خدمات مراقبتی مانند ماساژ و کرم‌گذاری موهای کودکان اشاره کرد.

فضای رنگارنگ، دیوارهای تزئینی با انیمیشن‌های محبوب کودکان، و حضور اسباب‌بازی‌ها و وسایل سرگرمی در آرایشگاه‌های کودکان، تجربه آرایش را برای کودکان تبدیل به یک ماجراجویی شاد و خاص می‌کند. در جستجوی بهترین سالن زیبایی در شیراز، توصیه می‌شود به نظرات و تجربیات دیگران توجه کنید و با انتخاب یک آرایشگاه معتبر و مهربان، کودکان خود را به تجربه آرایش مثبت و سرگرم‌کننده ببرید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.