جمعه ۳۰ شهریور ۰۳

بهترين روش ها براي درمان جاي جوش صورت

خدمات آرايشگاه آنلاين و حيوانات خانگي و ماساژ

بهترين روش ها براي درمان جاي جوش صورت

۳۳ بازديد

يكي از مشكلات پوستي اصلي كه نوجوانان اغلب با آن مواجه هستند، آكنه است. حقيقت اين است كه وجود آكنه از زيبايي پوست مي كاهد. به همين دليل، درمان آكنه و خلاص شدن از شر آكنه يكي از مهمترين موارد براي افرادي است كه به زيبايي خود اهميت مي دهند و خدمات پوست و زيبايي تيپ چين يكي از بهترين خدمات را بصورت حضوري در اختيار شما عزيزان قرار مي دهد.

نكته اصلي اين است كه درمان آكنه صورت معمولاً آسان است، اما از بين بردن آن دشوار و زمان بر است. اما نگران نباشيد. خوشبختانه، در حال حاضر راه حل هايي براي خلاص شدن از شر اين مشكل براي هميشه وجود دارد.

همچنين ميتوانيد براي بهره مند شدن از بهترين خدمات پيرايش و اصلاح صورت در منزل از متخصصان تيپ چين كمك بگيريد.

 

چرا زخم ها ظاهر مي شوند؟

 

اسكار علامتي است كه پس از آسيب يا آكنه روي پوست بر روي پوست باقي مي ماند. هيچ يك از اين مهمانان ناخوانده احساس خوش آمد گويي نمي كنند. البته اگر جوش ها را با تحريك آن ها فشار دهيد، جوش ها روي پوست مي مانند. بنابراين، پزشكان توصيه مي كنند در صورت امكان آكنه روي صورت را دستكاري نكنيد. در واقع، جاي زخم پاسخ طبيعي بدن به ترميم بافت آسيب ديده است، اما اين ترميم هميشه به درستي اتفاق نمي افتد و ممكن است شما با اسكارهاي آكنه اي كه ماه هاست روي پوست شما وجود ندارد، باقي بمانيد.

همچنين مي توانيد براي استفاده از خدمات ماساژ در منزل از متخصصان ماساژ تيپ چين كمك بگيريد.

 

بهترين راه براي درمان آكنه صورت

 

راه هاي مختلفي براي درمان آكنه صورت وجود دارد، از جمله داروها و درمان هاي شيميايي. البته روش هاي شيميايي درماني مي تواند عوارض جانبي براي شما ايجاد كند. به همين دليل، توصيه مي كنيم كه درمان شيميايي را به عنوان يكي از آخرين گزينه هاي خود اضافه كنيد. خوشبختانه، درمان هاي خانگي زيادي وجود دارد كه مي تواند به شما در خلاص شدن از شر آكنه كمك كند.

 

درمان جاي جوش در خانه

 

از آبليمو و عسل استفاده كنيد

 

هم آب ليمو و هم عسل براي تسكين سرفه مفيد هستند. آب ليمو نيز خاصيت سفيد كنندگي پوست دارد. بنابراين مي توان از آن به عنوان يك لايه بردار طبيعي استفاده كرد.

براي اين كار آب ليموي تازه را با مقداري آب مخلوط كرده و با يك تكه پنبه روي جوش ها بماليد و پس از چند دقيقه پوست را با آب سرد بشوييد. اين كار را هر دو روز يك بار تكرار كنيد تا نتايج رضايت بخش حاصل شود.

اگر پوست ملتهب و حساس داريد؛ عسل مسكن شماست براي استفاده مي توانيد مقداري عسل طبيعي را مستقيماً روي جوش ها بماليد و عسل را يك شب تا صبح روي صورت خود بگذاريد. در نهايت صبح مي توانيد صورت خود را با آب گرم بشوييد. اگر اين كار را هر روز تكرار كنيد؛ به سرعت اثرات فوق العاده آن را خواهيد ديد.

 

از آب سيب زميني استفاده كنيد

 

ممكن است شما را شگفت زده كند، اما آب سيب زميني يكي از بهترين درمان هاي خانگي براي از بين بردن لكه هاي پوستي و لكه هاي تيره است. براي اين كار فقط بايد سيب زميني هاي آبدار و تازه را به قطعات كوچك برش دهيد و آنها را مستقيماً روي لكه هاي تيره با جوش قرار دهيد.

برش هاي سيب زميني را چند دقيقه روي پوست بگذاريد و سپس صورت خود را با آب گرم بشوييد. البته مي توانيد براي اين كار از سيب زميني رنده شده نيز استفاده كنيد. تركيب سيب زميني و عسل مي تواند تركيبي جادويي براي از بين بردن جاي جوش باشد.

 

استفاده از گياه آلوئه ورا

 

آلوئه ورا در درمان مشكلات پوستي به ويژه براي خلاص شدن از شر جوش ها كاربرد زيادي دارد. در واقع، آلوئه ورا را مي توان يك ترميم كننده طبيعي پوست در نظر گرفت كه مي تواند التهاب پوست را به ميزان قابل توجهي كاهش دهد. براي اين كار برگ هاي آلوئه ورا را ببريد و خمير را بين آن ها روي پوست بماليد و بعد از چند دقيقه پوست را بشوييد. با تكرار اين كار مي توانيد به زودي از شر اسكارها و لك هاي ناشي از آنها خلاص شويد.

 

از مواد لايه بردار استفاده كنيد

 

همانطور كه گفتيم؛ همچنين درمان هاي شيميايي براي از بين بردن جاي جوش وجود دارد. براي اين منظور مي توانيد از كرم هاي موبري كه با برندهاي مختلف در بازار موجود است استفاده كنيد. البته توجه داشته باشيد كه هيچ لايه بردار نمي تواند 100% جوش ها را از بين ببرد. اين محصولات تنها مي توانند در تعمير و خاموش كردن آنها تا اين حد موثر باشند.

كرم هاي لايه بردار معمولا حاوي آلفا هيدروكسي اسيد هستند كه مكانيسمي براي حذف پوست مرده دارند. ساير مواد تشكيل دهنده محصولات لايه بردار اسيد لاكتيك و رتينوئيدها هستند. اسيد لاكتيك در از بين بردن لكه هاي ناشي از جوش موثر است. علاوه بر اين استفاده از آن باعث شفافيت بيشتر پوست مي شود.

در هر صورت براي استفاده از اين محصولات بهتر است با پزشك مشورت كنيد و طبق دستور پزشك آن ها را تهيه كنيد. فراموش نكنيد كه هنگام استفاده از محصولات لايه بردار، چون پوست شما نازك مي شود، بايد از ضد آفتاب استفاده كنيد و از پوست خود بيش از پيش مراقبت كنيد.

 

جوش را با ليزر برداريد

 

افرادي كه براي خلاص شدن از شر آكنه عجله دارند مي توانند راه هاي ديگري مانند ليزر درماني يا ميكروپانچر را پيدا كنند. اين خدمات معمولا در كلينيك هاي تخصصي زيبايي ارائه مي شود. هنگامي كه از اين روش ها استفاده مي كنيد، پوست به طور موقت ملتهب و قرمز مي شود.

ميكرونيدلينگ روشي كاملا جديد براي درمان اسكار آكنه با استفاده از غلتك هاي سوزني بسيار ظريف است. هدف از ميكروسوزن ها تحريك توليد كلاژن در پوست است. به ياد داشته باشيد كه هر يك از اين خدمات بايد توسط متخصص پوست و افراد آموزش ديده انجام شود.به طور كلي براي بهترين نتيجه به جلسات متعدد از هر يك از اين روش ها نياز است.

در اين مقاله بايد چند روش رايج براي خلاص شدن از شر جاي زخم يا كبودي را بدانيد. مي توانيد از ماسك هايي كه براي اين منظور استفاده مي شود نيز استفاده كنيد. بسياري از سالن هاي زيبايي و آرايشگاه ها اين كار را براي مشتريان خود انجام مي دهند. علاوه بر اين، پاكسازي منظم پوست نيز مي تواند از ظهور اسكار آكنه جلوگيري كند.

آرايشگاه تيپ چين با كادري مجرب و حرفه اي آماده ارائه انواع خدمات در زمينه زيبايي و مراقبت از پوست و مو مي باشد. شما مي توانيد خدمات مورد نياز خود را چه در زمينه اصلاح و پيرايش مو و چه در زمينه نظافت و مراقبت از پوست دريافت كنيد. در وب سايت و اپليكيشن تيپ چين قرار رزرو كنيد. علاوه بر خدمات ذكر شده، آرايشگاه تيپ چين; همچنين خدماتي مانند ماساژ پوست، صورت و نظافت حيوانات خانگي را به مشتريان خود ارائه مي دهد.

Tipchin.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.