جمعه ۳۰ شهریور ۰۳

انچه كه بايد در مورد ارايشگاه حيوانات بدانيد

خدمات آرايشگاه آنلاين و حيوانات خانگي و ماساژ

انچه كه بايد در مورد ارايشگاه حيوانات بدانيد

۲۰ بازديد

ورود حيوانات به زندگي هاي شهري باعث شده است كه شغل هاي جديدي ابداع گردد. شايد تا به حال هرگز تصور اين را هم نمي ‌كرديد كه آرايشگاه حيوانات هم وجود داشته باشد. اما اين اتفاق امروز افتاده است و ما شاهد وجود چنين آرايشگاه هايي در سطح شهرهاي بزرگ، هستيم.

در حقيقت نگهداري حيوانات در منزل قواعد و قوانين خاص خود را دارد و شما نمي توانيد از يك حيوان خانگي بدون توجه به مراقبت و بهداشت او، نگهداري كنيد. با اين كار زمينه ابتلا به بيماري هاي مختلف براي حيوان، مهيا مي شود. بنابراين زماني كه تصميم مي گيريد از يك حيوان نگهداري كنيد؛ بايد حتماً اين موارد را هم در نظر بگيريد كه حيوان نياز به نظافت داشته و لازم است ناخن و موهاي او مرتباً كوتاه شود.

علاوه بر اين، حيوانات نياز دارند روزانه به پياده ‌روي بروند. بنابراين همانقدر كه به وضعيت جسماني حيوان توجه مي كنيد، مي بايست براي رسيدگي به وضعيت روحي آن هم زمان بگذاريد.

اما در آرايشگاه حيوانات چه مي گذرد؟! چه خدماتي در اين آرايشگاه ها عرضه مي شود و هزينه انجام چنين خدماتي چقدر است؟ با ما همراه باشيد تا به اين سوال ها، پاسخ دهيم.

 

اهميت وجود آرايشگاه حيوانات

 

اهميت وجود آرايشگاه حيوانات | تيپ چين

همانطور كه در مقدمه اين مقاله ذكر كرديم؛ اين روزها تمايل به نگهداري از حيوانات مخصوصاً سگ و گربه و هم خانه شدن آن ها با انسان ها، افزايش پيدا كرده است. امروزه وجود آرايشگاه مخصوص حيوانات تقريباً به يك موضوع عادي تبديل شده است. به طوري كه مي توانيد به راحتي تعدادي از آن ها را در شهرهاي بزرگ، پيدا كنيد.

حيوانات علاوه بر اينكه براي بهداشت نياز به كوتاهي مو، ناخن و شستشو دارند؛ براي تغيير تيپ و قيافه هم ممكن است به چنين آرايشگاه هايي، نياز داشته باشند. البته اين تصميم صاحب حيوان است كه بخواهد مدل مو و ظواهر حيوان خانگي را تغيير دهد. حتما شما هم تا به حال سبك متفاوتي از اين حيوانات را در معابر و كوچه و خيابان ديده ايد. اين وروجك ها آنقدر با تغيير چهره جذاب و دوست داشتني مي شوند كه ممكن است با ديدن آن ها دلتان بخواهد همان لحظه با چنين حيوان بامزه اي، هم خانه شويد.

 

در آرايشگاه مخصوص حيوانات چه خدماتي ارائه مي گردد؟

 

حيوانات هم مانند انسان ها نياز به خدمات مربوط به آرايش و پيرايش دارند. در حقيقت براي حمايت بهداشتي از حيوان شما نياز داريد به آرايشگاه حيوانات مراجعه كنيد.  جالب است بدانيد اين شغل يكي از شغل هاي پردرآمد در ايران و ساير كشورهاي جهان است.

البته كه در انتخاب آرايشگاه حيوانات بايد حتماً دقت و وسواس به خرج دهيد. چرا كه انتخاب يك مركز نامعتبر در اين خصوص مي تواند آسيب هاي جبران ناپذيري به حيوان وارد كند. بنابراين آرايشگري كه اين كار انجام مي دهد؛ بايد هم تجربه كافي داشته و هم مهارت ارتباط برقرار كردن با حيوانات را بلد باشد.

 

در آرايشگاه مخصوص حيوانات چه خدماتي ارائه مي گردد؟

 

اما در يك آرايشگاه حيوانات چه خدماتي ارائه مي شود؟

مهمترين خدمات قابل ارائه شستشو و حمام كردن سگ و همچنين كوتاه و اصلاح ناخن سگ و گربه مي باشد. البته كه كارهاي ديگري مثل همسان سازي رنگ موي سگ، مسواك زدن دندان ها، خدمات مربوط به رنگ مو، كوتاهي مو، اصلاح موهاي زائد و مشاوره در خصوص رسيدگي به ظاهر حيوان هم در اين مراكز، انجام مي گردد.

اگر حيوان در آرايشگاه احساس راحتي و آرامش داشته باشد؛ هيچ عواقب ناخوشايندي او را تهديد نخواهد كرد. اما برخي از آرايشگران متاسفانه نحوه ارتباط با حيوان را به خوبي بلد نيستند و باعث مي شوند حيوان پس از دريافت خدمات، گوشه گير شده و تا مدت ها نتواند و با صاحب خود، ارتباط برقرار كند. در چنين شرايطي هم شما و هم حيوان خانگي تان، دچار آسيب روحي مي گرديد. بنابراين توصيه مي كنيم حتما براي انتخاب آرايشگاه حيوانات، بررسي و تحقيق داشته باشيد.

 

معرفي بهترين آرايشگاه حيوانات

 

آنچه كه در انتخاب آرايشگاه حيوانات اهميت دارد، مهارت پرسنل آرايشگاه است. اگر اطمينان كافي داشته باشيد كه آرايشگر تخصص و حرفه لازم را دارد؛ مي توانيد با خيال راحت حيوان خانگي خود را به او بسپاريد. آرايشگر بايد حوصله و مهارت زيادي داشته باشد و تمامي كارها را مطابق با نظر و سليقه شما به عنوان صاحب حيوان، انجام دهد.

معمولا حيوانات در سنين خاصي بسيار بازيگوش هستند. آرايشگر بايد حوصله زيادي داشته و بتواند بهترين خدمات را براي اين گونه حيوانات، ارائه كند.

خوشبختانه آرايشگاه تيپ چين با داشتن پرسنل ماهر و توانا توانسته است در اين زمينه موفق عمل كند. به طوري كه انواع خدمات مربوط به آرايش حيوانات با كيفيت بالايي در اين آرايشگاه، انجام مي گردد. كيفيت از اين جهت اهميت دارد كه معمولا افرادي كه از حيوان خانگي نگهداري مي كنند، وابستگي شديدي به آن ها پيدا كرده و تمايل دارند حيوان در رفاه كامل باشد. بنابراين اگر براي انجام خدماتي مثل كوتاهي مو حيوان را به دست افراد بي تجربه بسپاريد؛ دير يا زود شاهد عواقب و آسيب ‌هاي احتمالي، خواهيد بود.

در صورتي كه تمايل داريد از خدمات مربوط به آرايش حيوانات خانگي استفاده كنيد؛ پيشنهاد مي كنيم از طريق وب سايت تيپ چين و يا اپليكيشن آن، زمان خاصي را براي اين كار رزرو كنيد. تيپ چين از بهترين مراكز در زمينه آرايش حيوانات خانگي مي باشد كه مي تواند تمامي نيازهاي شما را براي كوتاهي مو و نظافت حيوان، برطرف كند.

چنانچه تمايل داريد به صورت حضوري به اين آرايشگاه مراجعه كنيد؛ مي توانيد به آدرس تهران - شهران - انتهاي نيايش - نبش بلوار كوهسار - ساختمان سبز - طبقه دوم - واحد ۷ ، مراجعه كنيد. البته كه شماره تماس هاي درج شده در وب سايت مي تواند راه ارتباطي بين شما مشتريان عزيز و پرسنل اين آرايشگاه باشد.

 

بهترين آرايشگاه حيوانات | تيپ چين

 

تيپ چين خدمات ديگري هم ارائه مي ‌كند. اگر نيازداريد كوتاهي مو و ساير خدمات مربوط به آرايش و زيبايي را در منزل انجام دهيد؛ مي توانيد از آرايشگاه تيپ چين، كمك بگيريد. همچنين تمامي خدمات مربوط به اصلاح و كوتاهي موي آقايان و انواع ماساژ و... هم در اين آرايشگاه، قابل انجام است.

اما چرا بايد آرايشگاه تيپ چين را انتخاب كنيد؟ با اين كار ديگر نگران موقعيت مكاني خود نبوده و در هر كجاي تهران كه باشيد؛ دريافت خدمات به راحتي براي شما، ميسر مي گردد. البته كه آرايشگران تيپ چين بدون دريافت هزينه اياب و ذهاب تمامي خدمات مورد نياز را براي شما، انجام خواهند داد.

خدمات مربوط به آرايش كودك، خدمات آرايش داماد، كراتينه و رنگ مو، پيرايش ابرو و مو و اصلاح صورت، خدمات پوست و زيبايي، گريم و متعادل سازي چهره، خدمات ماساژ، ميكرواسكالپ و درنهايت خدمات مربوط به حيوانات خانگي در اين آرايشگاه، قابل انجام است.

چنانچه بدون مقدمه قبلي به يك جشن و مهماني دعوت شده ايد؛ به هيچ عنوان نگران آماده شدن براي آن نباشيد. با درخواست خدمات از تيپ چين حتي مي توانيد در منزل براي يك جشن، جلسه كاري و يا يك مهماني مهم، آماده شويد.

توصيه مي كنيم براي راحتي بيشتر اپليكيشن تيپ چين را نصب كنيد. با اين كار مي توانيد به راحتي زمان و محل مورد نظر را براي رزرو نوبت، انتخاب كنيد. همچنين امكان كنسل كردن و يا مديريت رزروهاي قبلي و آينده ‌هم از طريق اين اپليكيشن، ميسر مي باشد.

منبع: https://tipchin.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.